Tricou personalizat inedit – cum il realizam?

Proiectarea estetica a propriului tricou este o activitate distractivă. Povestea realizarii unui tricou personalizat inedit poate fi rezumata in cativa pasi esentiali pe care ii puteti urmari in continuarea articoului nostru. De la ideea ce sta la baza designului pana la produsul finit, te invitam sa descoperi pas cu pas procesul prin care ia nastere un tricou personalizat.

1 DESIGNUL TRICOULUI

Design-ul tricoului este important pentru mesajul transmis
Designul tricoului este important pentru mesajul transmis: conventional, inedit, atractiv, wow?

Gândește-te la ceea ce îți va transmite designul tricoului. Poate vrei sa faci publicitate companiei pe care o reprezinti, trupei tale de rock sau echipei preferate de sport? Poti folosi o ilustrare personala. Scopul designului va determina designul final al tricoului.

Dacă faci publicitate unei companii, unei trupe, unei echipe sportive sau unei mărci, va trebui probabil să te concentrezi pe logo. Un design pentru o echipă sportivă ar putea prezenta culorile echipei sau mascota echipei. Un design pentru trupa ta s-ar putea concentra pe o imagine a trupei sau pe o grafică care să reprezinte stilul unic sau sunetul trupei. Tehnica imprimarii tricoului cu ajutorul presei termice este cea potrivita in cazul de fata, deoarece pastreaza culorile pe termen lung si se potriveste perfect tipului de design.

Dacă faci un tricou pentru a arăta o ilustrație sau un desen personal, va trebui să teconcentrezi asupra modului în care va arăta pe un tricou. Este important de luat in calcul in realizarea tricoului cât de originala este ilustrația și cum funcționează culorile în ilustrație. Imprimanta UV ni se pare echipamentul potrivit pentru acest tip de design. Se pot folosi cu usurinta multiple variatiuni de nuante, iar curbele ilustratiei sunt urmarite cu precizie de performanta imprimanta UV.

2 CULORILE TRICOULUI PERSONALIZAT

Culori complementare pentru personalizarea tricoului?
Roata culorilor complementare ne poate scoate din incurcatura la realizarea tricoului personalizat

Alege un set de culori placut si potrivit designului. Când proiectezi un tricou personalizat, este important să iei in calcul si contrastul de culoare. Aceasta înseamnă că anumite tipuri de cerneală din design vor apărea pe un tricou personalizat colorat mai deschise decat normal sau pe alt tricou colorat mai inchise. Anumite culori de cerneală arată mai vibrante pe un tricou personalizat mai deschis sau mai închis vazute pe ecranul computerului decât atunci când sunt imprimate.

Când folosesti tricouri deschise la culoare este bine sa eviti culorile pastelate, cum ar fi galben, albastru deschis sau roz deschis. Aceste culori vor fi vizibile pe textil, dar nu pot fi lizibile la distanță. Și daca proiectezi un logo, cu siguranta doresti ca logo-ul sa fie lizibil de departe!

Dacă decizi să utilizezi culori pastelate, adauga o schiță de culoare mai închisă la culoarea mai deschisă pentru a evidenția textul și pentru a-l face mai ușor de citit. Cămășile colorate mai întunecate arată bine cu culori de cerneală mai deschise, cum ar fi pastelurile.

3 EFECTUL 3D AL TRICOULUI

Efectul 3D adăuga o dimensiune noua la proiect. Odată ce ai adăugat culorile la designul tricoului de personalizat acesta ar putea să arate bine, dar poate inca un pic plat. Pentru a crea mai multă adâncime într-o anumită zonă a designului, adăuga o culoare care este nuanța culorii de sub ea. Acest lucru va lumina design-ul și îi va da o anumită dimensiune.

4 COMPOZITIA IMAGINII DE PE TRICOU

Tricou personalizat Fata cu cercel
Compozitia imaginii de pe tricou este importanta in persoanalizare!

Echilibrează designul! Aceasta înseamnă combinarea tuturor părților sau elementelor pentru a forma un întreg. Cum faci acest lucru depinde de compoziția designului tau. Poate că designul tricoului are o mulțime de elemente mai mici, cum ar fi flori, plante sau animale. Sau poate este vorba de un design mare cu o singură figură sau imagine principală. Cum poti face designul să arate coerent, astfel încât toate elementele să se potrivească bine împreună?

5 AMPLASAREA PERSONALIZARII

Determina amplasarea designului pe tricou. Ar funcționa mai bine ca o imagine centrată, o imagine în partea stângă sus a tricoului sau ca o imagine obișnuită?

Nu uita că poti folosi și partea din spate a tricoului pentru a include un slogan de branding („i’m lovin’  it”) sau un vers dintr-o melodie compusa de formația pe care o promovezi. Chiar daca este mai complicat de realizat si mai greu de citit, anumite elemente pot fi amplasate si pe manecile tricoului. Astfel chiar ai realizat un tricou personalizat inedit!

6 IMPRIMAREA TRICOULUI

Imprimarea tricoului este etapa finala a personalizarii
Imprimarea tricoului este etapa finala a personalizarii

Dupa ce ai ales designul si ai pus la punct toate detaliile merge mai departe. Transpunem grafica pe tricou cu ajutorul echipamentelor tehnice aferente si potrivite designului ales. Poti utiliza pentru realizarea unui tricou personalizat imprimare UV, transfer termic de film cutterat, broderie sau pur si simplu pictura manuala.

Dupa ce ai incheiat si aceasta ultima parte din procesul de creatie al unei personalizari pentru tricou, te poti bucura de rezultatul final: un tricou personalizat care transmite un mesaj puternic si inedit!

Doresti un tricou personalizat inedit, cu designul tau? Vrei sa te ajutam in personalizarea tricoului tau? Suna-ne la 0762 749 009 sau scrie-ne pe contact@magneticpromo.ro !